Blog poświęcony modzie oraz wydarzeniom z nią związanym. Współpracujemy z polskimi blogerkami dzięki czemu na stronie znajdują się informacje dotyczące najnowszych trendów oraz aktualności w sferze szafiarskiej. Znajdziecie tu także ciekawostki o aktualnych konkursach organizowanych przez blogerki . Chcesz do nas dołączyć, napisz: megaszafa@gmail.com

niedziela, 5 lutego 2012

Konkurs!!

Tak jak obiecywałyśmy we wcześniejszym poście, dziś czas na konkurs. Do wygrania optymistyczny zielony pokrowiec na laptop :) 
Co trzeba zrobić aby go wygrać? Nic prostszego! Wystarczy pod postem w jednym zdaniu napisać dlaczego pokrowiec ma trafić właśnie w Wasze ręce oraz polubić Mega-Szafę na facebooku. Konkurs trwa do następnej niedzieli.
Gorąco zapraszamy. 
Ps. Nie zrażajcie się małą ilością osób biorących udział w  konkursie bo w tym momencie to może być dla Was tylko dużym plusem :)

10 komentarzy:

  1. ten pokrowiec ma trafić w moje ręce, ponieważ potrzebuję taki :D
    pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcamy do polubienia nas na facebooku bo to warunek do wzięcia udziału w konkursie

      Usuń
    2. lubię! :D
      liczymy na to, że odwdzięczysz się obserwacją :*

      Usuń
  2. dlaczego ten pokrowiec ma trafić w moje ręce? hmm... może dlatego, że jest w kolorze wiosennej, soczystej trawy, a ja teraz marzę o wiośnie! nawet w mroźne dni robiłoby mi się cieplutko patrząc na to cudeńko ;)
    obserwuję i lubię na facebooku :*
    serdecznie zapraszam na bloga :)
    theodisstory

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię zielony kolor i przydało by mi się coś optymistycznego na co mogłabym spoglądać każdego ranka wyciągając z niego mojego lapka :)

    obserwuję jako Anna Łuka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zieleń jest podobno kolorem nadziei wiec, mam nadzieję, że zielony los się do mnie i mojego laptopo uśmiechnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,
    liczę, że pokrowiec trafi w moje ręce, bo idealnie będzie pasował do nich i do moich zielonych rękawiczek, w których noszę swój laptop, gdy wychodzę z domu.
    Cammm

    Ps. czekam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję że pokrowiec trafi w moje ręce bo mojemu laptopowi jest teraz bardzoo zimno a w nim w końcu by nie marzł :) P.

    OdpowiedzUsuń
  7. 53 year-old Paralegal Alia Saphin, hailing from Happy Valley-Goose Bay enjoys watching movies like Cold Turkey and Swimming. Took a trip to Monastery and Site of the Escurial and drives a Ferrari 250 LWB California Spider Competizione. Strona glowna

    OdpowiedzUsuń